mysigt

ja idag har det varit mysdag=) mamma väckte mig halv 11 och sa att hon hyrt lokalen åt mig och mina kompisar (jag ska vara nykter också) Så får hoppas att nget händer^^, Hon är iallfall bäst=)
Iallfall, jag åt frukost och gick till malin, vi har sett film, druckit te, ätit gröt och myst på linnea kom också=)

Nu är jag hemma och ska kanske göra mat men gissar på fil och müsli för jag orkar verklgein itne laga mat.. Sen sak vi och basta hos linne, kommer bli riktigt mysigt:)

Iallfall nu msåte jag nog städa lite i mitt rum för det ser förjävligt ut:P
Hejdå:))

 Jag menar min säng ser ut sådär nu, dags att städa? =) haha

 konstig inställning osv, men hejda:D

Kommentarer
Postat av: moa

städning är överskattat jossan :P

2008-10-29 @ 22:12:03
Postat av: jossan

haha du har fan rätt i det, har inte lyft ett finger än=)haha

2008-10-29 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0