Now in the morning i sleep alone

Hojja, är bakis. Tar en paus från pluggandet, vi har ett arbete som sak vara inne innan klockan 21ikväll så jag måste ligga i som bara den.

Igår var det lagfest med några från herrlaget och måste säga att det var riktigt trevligt även fast man träffade endel helkonstiga personer? Haha hur ofta ställs frågan vad har du för bh-storlek som första fråga? nej det var verkligen underligt.
Jag for även förbi Amanda där det var tjejfest och det var trevligt det med, får man lite sagt också.Drog hem kring 2tiden alldeles för full och det har jag fått sota för idag, usch jag mår verklgein inte bra:P

Min kusin har fylly 18 så vi sak till honom och äta middag samt fika men jag är tveksam på om jag hinner följa, har hur mycket som helst kvar på inlämningen. usch..

I övrigt så har min helg varit bra, har underbara vänner iallafall:) Kan ju fråga er också om ni har haft den bra helg? antar att ingen kommer svara, det gör aldrig jag när någon annan har ställt den frågan i sin blogg:) haha
jaja ska återgå till plugget, hejdå:) 

kom till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0