ohja

Såja, nu har man vaknat till liv och allt såhär på fredagförmiddagen. Ska börja göra mig klar nu eftersom jag ska på stan med Sanna och moa=) Dock så är det om 1h kanske borde sätta igång, men i och för sig så är jag väldigt snabb när de väl gäller.

Idag är det halloween och ungefär alla man känner utom mitt innebadnylag sak klä ut sig och dricka alkohol ikväll, men nej icke vi. Vi laddar för match mot arjeplog imorogn och SEN är det party;)
Tror ändå det kommer bli riktigt kul ikväll, mina kompisar sak ju klä ut sig och jag ser verklgein fram emot att kolla på anna som ska klä ut sig till lilla my:) haha
Nej nu måste jag stiga upp ur sängen och fundera på vad jag sak ha på mig idag. Ha det bra=) hejdå

 på lördag är det vinst och fest om jag får bestämma ; >


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0