puss:)

ja absolut=) Haft en bra helg med bra kompisar, mycket skratt och glada miner=)
Finns nog ingen härligare känsla än när man blir så glad så man blri varm i hela kroppen när någon man tycker om sagt något=) mmmmh:):) 

Idag var vi några stycken ,eller nae många stycken och skulle kolla ett läskigt hus utanför sikfors, för det första så var vi för många för att det skulle vrfa läskigt och jag msåte säga att bilfärden dit och hem med mudda var det läskigaste.

Bäx: mudda det är en stopskylt därframme.

Mudda fortsätter prata med sanna och oss andra i baksätet

bäx för andra gångne; mudda det är en stopskylt därframme!

Mudda bryr sig inte alls om vad malin säger.

bäx: MUDDA DET ÄR EN STOPSKYLT DÄR!!!!!!!!!! haha

jaa, visst har man roliga kompisar;D Har varit vaken till 4 både igår och i fredags så kommer ha stora problem med att sova inatt emn har jag tur så får jag vara glad inatt med=) nu däremot hade jag tänkt avsluta mitt inlägg, ha det bra allihopa:) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0