såja

blev en bra kväll trots allt:) Innebadnytränign först som faktistk gick bättre än vanlgit? eller nå.
Sen var det tv hos bäx med henne, moa och sanna samt monkan som satt och skrattade med ;D
Vi satt och prata vad ma nskulle klä ut sig till och jag och sanna tänkte på betty och wilma i flintstones;) heter hon betty?)
Eller somsagt jag kan ju vara gris eftersom jag liknar en, kan ju inte bli några problem:) ha ha!

Nu däremot tänkte jag försöka sova, har så jävla ont i magen? Imrogon ska jag sova ut och sen städa rummet och plugga lite nk, vilket inte lär bli av. MEn HUR FAN KAN MAN LÄGGA ETT PROV MÅNDAGEN EFTER LOVET? Känn jag blir gud förbannad. äh godnatt :)


 Moa och Bäx :)

 Jättesuperbraiga Sanna=))

 jag vs fanny och deras målis;) (tyvärr så missa jag xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0