Think twice

And they won't tell anyone about this, no no no. Just a few of their lets say twenty "best" friends.



Äntligen helg och min dag har börjat bra, varit ute och sprungit (nog för att den springturen är den mest ogivande jag sprungit i hela mitt liv) Sen for jag iallfall på stan med sanna och linnea, sen kom anna med:)

Tänkte berätta om min långa vandring igår i skellefteå. Såhär ligger det till att jag skulle ha idrott på vitberget (som man ser vars man än är i skellefteå) och jag skulle gå dit drån busstationen, är tydligen väldigt enkel och simpel väg säger alla, men nu var det ju jag josefin sandlund som skulle gå? Iallfall jag började vandra och känne ratt, man fan vad länge jag har gått och ser inte en skymt av vitberget? så jag ringde henke i min klass och berättar för honom att jag ser coop forum, han skrattar ihjäl sig vad nu tänkte jag? Då låg det till så att jag hade  gått till ANDRA sidan av skellefteå ungefär på anderstorp var jag och hängde, jaha då var d et väl bara att vända då så jag gick tillbaka och ser en skylt "sjungande dalen" och det är på ANDRA sidan skellefteå från anderstorp. Fyyyfan gick i flera timmar och hittade verklignen inte till vitberget. NU är det klart, jag måste skaffa gps och få bättre lokalsinne. Haha

Så, det var det^^ Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och sätter igågn med mat, sen är det wibax-skellefteå på norrmalmia så innebandy kommer förgylla min kväll och imorogn ä rdet parteeey ;>

hejdåå! saknar för övrigt en snygg karl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0