tjalalallala

Hejsan:)) Nu har jag nyss vaknat för en stund sen och pratar med Malin i telefon just nu.
Jag var psyk imorse och hade laddarn och telefonen på vänster sida om mig sen klockan halv 10 ringde bäx och då hade jag lagt telefon på höger sida om mig så telefonen hade inte laddat något? whats up med det?=) haha
Iallfall jag somnade om och vaknade för en liten stund sen så snart ska jag kliva upp, äta frukost och traska till Malle och Nickepicke kommer sen:)

Ikväll är det träning som gäller och mitt knä går inte att böja p¨å nu och fick ont bara jag skulle gå till toaletten? jag är fan less nu, jag som ska vara bra på träningen ikväll!!
Jaaaaaja, nu tänkte jag bjuda på några icket fagra bilder från Nickes kamera på mig och på mig och mamma:) ha en bra dag! pöss

och david du är bra, ibland iallfall. Tänkte bara att allmänheten kunde få veta det efter typ 10månaders pratnade i telefon varje dag;D haha


 Jag och v'ärldens bästa mamma:) Bilden är inte fager men orka bry sig ;D

 och här är jaag. hejdå: )

Kommentarer
Postat av: Ämma

NU VET JA HUR DIN MAMMA SER UT!!!!!!!!!!!!

2008-10-28 @ 16:32:47
URL: http://http:/emmagu.blogg.se
Postat av: jossan

ja emma nu vet du det;) haha

2008-10-28 @ 16:52:15
Postat av: KINGEN!

hehe jag med!!!!!!!!!!!! och ja jag vet ;D

2008-10-28 @ 19:41:33
Postat av: Anonym

snyggjossan, grrr; )

2008-10-29 @ 00:36:34
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

man får ju skriva sitt namn med. och kingen har för mig man brukar säga tack;)

2008-10-29 @ 01:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0