arlanda!

jaa,nu sitter man här på arlanda och ska invänta tiden 7.20, det är nämligen då vi far iväg med flyget till Tyskland:)
Har haft en heel dag i Sthlm idag. har shoppat lite mer än vad jag hade tänkt men jag är riktigt nöjd:)
Vi har även blivit lurade, av endel av våra egna lagmedlemmar!! jävlat upp på läktarn var vi allihopa!

Var såhär att vi flög en grupp på morgonen och en på kvällen, den gruppen som var på kvällen fick problem med avbokningar så endel namn hade bara försvunnit. Det sades att de skulle köra bil ner till sthlm och det hade endast 10h på sig, dom planerade allt, visste precis vad de skulle säga och vi satt och bekymrade oss på den fina restaurangen vi åt på. När vi väl kommit till arlanda, kommer de personer som "hade kvar platserna". Vi väntade i ca10 minuter sne kommer en bekant röst och säger : VAR ÄR LAGET? så hör vi de resterande tjejerna säga :HÄR ÄR LAGET!!
Från början så tänkte jag; saaaatan vad snabbt dom måste ha kört ner från sthlm innna najg insåg men AAAAAAAHAAAA dom LURADE oss nå så kopiöst. Nej det blev tårar och skratt. Nu ska jag ta tag i matten hade ajg tänkt, kan absolut inte sova så blir att göra det imorogn på hotellet innan vi möter ett herrlag. Ha det så bra:) 

PS. läs vår damblogg som vi ska blogga i varje dag vi är nere i tyskland.  http://www.oibf.net/dambloggen/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0