eh kass?

joho, var riktigt hundra på att jag inte hade innebandyträning idag men ack så fel jag hade.
Vi skulle träffa Henke från canadien idag för att välja ut vilken klubba vi vill ha och när jag kommer till träningen så
har alla med sig klubbor och är ombytta?! eeeeeh tänkte jag då.. Men det löste sig, min mamma kom med grejerna (som nästan alltid) vi valde klubba. lisa,jenny, holm och jag träna med herrarna...(pinsamt men kul) och sedan egen träning=)

var hemma idag från skolan för jag spydde igår på min innebandyträning två ggr och spydde inatt med så tänket jag skulle chilla, imorgon blir det även att vara hemma eftersom jag bara har en lektion imroogn (idrott) men då ska vi prata om vad vi ska ta med oss för grejer osv när vi ska och övernatta med klassen nästa vecka=) Så jag menar värt att fara till skellefteå vara på skolan i 20 min sen fara hem? eh nää! Så det blir att vara hemma=)
Ska se en film nu sen sova.

YOU MADE MY DAY BOY=)

Snart är det helg och då får jag träffa sötee=) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0