hold on

jaa nu är jag hemma från Tyskland och måste säga att det har varit riktigt roligt=) Vi har spelat 4 matcher och dom har väl gått sådär,vi har även tränat en massa=) nästa helg är det seriepremiär för oss =))

Vi bodde på ett hotell pensionat där det inte var alltför rolig mat men det var mysigt och går inte att vara irriterad och sur över sånt när man har så roligt med laget=) Vi åkte tåg utan biljett två gånger (jag höll på dö) det finns ju oftast en kontrollant på tåget och kommer dom på en så får man ju böta en massa pengar men vi hade jävla tur och slapp ens bli frågade om vi hade biljett och det var en KONTROLLANT PÅ TÅGET!! shit :D haha

Har lagt upp lite bilder på pixbox men kommer nog mer så småningom med tanke på att Tibban tog typ 2500bilder:P
Nu hade ajg tänkt sätta igång med nkn som jag ligger rejält efter i med tanke på att jag missat två lektioner.

snart helg ju, iallfall nästan=)) och jag är ledig på fredag och söte kommer, puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0