Läggdags

ja hallå! Bra helg har jag haft måste jag säga=) I fredags var jag ledig, det var så jääävla skönt!
Tog en fika på nodo med mina friends efter jag hade tränat på korpen, sen kom ekkeboooi och jag, han och nicke fixade käk hemma hos mig-tacos SÅ GOTT=) For förbi emma en sväng och blev en gode tidig kväll och lite drama.

Mamma och Ronny var på personalfest och ronny kommer hem till oss mitt i natten oich säger att han inte vet vart mamma är, han har då tappat bort telefonen för hans jacka hade blivit tagen av en annan som tagit fel. Vi ringer mamma men får inte tagi henne. Jag har panik ronny och mattias sitter i köket och har deeptalk jag är arg och somnar tillslut.
På morgonen ringer mamma och säger men jag är ju hos ronny!!!! Då har först mamma varit vaken och orolig hela natten hemma hos ronny och tvärtom i vårat hem, bra bark=)

Lagfest lördag hos Nina, sen skulle det bli utgång men jag var på dåligt humör och trött så jag for hem och sov. haha
Idag har jag sett innebadny wibax-spöland där wibax vann, har pluggat och sprungit också.. Nu är det läggdags eftersom det är tidig skola imroogn. godnatt=)

pusss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0