Oh pardon me, I thought I knew you

tjallå, jag skrev nyss ett helt blogginlägg men det försvann och jag tänker inte skriva om hela:P haha

Har ialflall haft en bra helg, i fredags var det slappe i sävast och igår var jag med anna och annika=)
Idag hade vi seriepremiär och hur bra vi var och itne sak vi inte alls gå in på men vi vann iallafall med 3-2 och fick tre pinnar, är ju jättebra=))

Imorogn är det skola och jag är verkligen inte taggad, men tisdag sak vi och övernatta med klassen=) ska bli grymt roligt.
Torsdag är det matteprov och jag är inte taggad, tror fasen itne jag kommer lyckas bra alltså.

nåja, tänkte lägga tid till något annat nu^^ hejdå=)

FÖÖR INATT, INATT ÄR DET DU ÄR DET JAG!! lallalall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0