well I should try to be strong

might be mistake, a mistake I'am making.

 
Tjeena! Nu har jag nyss ätit och sitter och sjunger i mitt rum, kan fan inte sjunga! herregud,
Mitt huimör är verklgein jätte upp och ner nu för tiden, sover alldeles för lite och orkar då inte med att göra något när jag egentligen behöver vara med mina kompisar för att vara glad. På helgerna däremot får jag vara glad,ååh kan de it bli helg nu?? okejdå, jag överdriver väl lite har jättekul i klassen msåte jag säga, men visst saknar man sina bästa vänner också.

Haha fick mitt nya pass igår och jag ser seriöst ut som en fängelesefånge, fyfan vad jga och mamma har skrattat xD Var sur innan jag skulle ta kortet och tanten sa att jag skulle se sur ut? hahah blevi allfall bra resultat;>

Ska tagga igång för gymmet nu och sedan innebadny. På lördag har jag läns, som jag ser fram emot jätetmycket sen stannar jag i sävast=)) och på TISDAG FAR VI TILL TYSKLAND!! är helt sjukt hur snabbt tiden går, ojoj. nej hejdå :D

Kommentarer
Postat av: marit

haha, jag ser åxå ut som en fängelsefånge på mitt pass

2008-09-09 @ 01:00:32
URL: http://marewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0