where did he get all his confidence?

ey yo! livet leker, iallafall lite:)
Har haft en mycket bra helg, vilket jag oftast har=) I fredags var det chillkväll med mina kompisar, film och mycket skratt=)
Igår var det läns i sävast heela dagen så jag stannade där över natten:)

Idag har jag köpt mig ett par nya innebandyskor och det känns riktigt bra,dock! så har jag köpt kempa vilket är "handbollsskor" men man spelar ju på samma golv;)
Förstår det knappt själv men jag har bara en dag i skolan i veckan sen är det tyskland, kan verkligen inte bli annat än roligt när man har så underbart lag:) Så det ska bli riktigt stekigt:)

Haha men från det ena till det andra, jag,elias och matte har gjort en blogg och tro mig det är inte vilken blogg som hest;) Mer fakta kommer sen, de flesta kommer nog få sig ett gott skratt trotsallt xD
Nu ska jag ta tag i min redovisnign som är till imroogn, vi ska även ta skolkort, KUL JUL;) naaaat. jaja hejdå=)

pusss på diiiig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0