älska teori

heeeej. har precis duschat och söte for för en jätteliten stund sedan.
Vi har legat i sängen och gjort lite av min teori men det går då fan inte frammåt, går ju it å "plugga" med någon som skrattar åt en direkt man säg nå? haha

Nåja, igår var det fest och utgång, det var trevligt:)) FIck ju träffa sööööte som kom hem och shaka med emma foppa forsberg så kan ju inet ha varit dåligt:D Dock så blev det liiiite för mycket och jag kommer inte ihåg endel samtal jag gjort osv men är ju inget ovanligt så:P
Iallfalll, sov hos söte så vi for till mig kring 12 typ och har bara gjort ingenting.
Nä, nu ska jag fortsätta med äckelteorin och hoppas söte kommer tillbaka sen, ska även till skellefteå ikväll och sova där tills imorogn.P
Hejdå :-)

för jag är lyyyycklig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0