and it tears me apart knowing that you're fucked in the head

A friendship slowly deteoriates.
A hand that pushes us apart.
I remember when you were the one, that i would turn to.
When nothing you had thought was wrong, we were the invincible ones.
Thanks for the memories now that you're gone.
What the fuck should i think when you let everything get in your way?
So much holds you down so much holds you back.
Are you the same?
Maybe i've changed.
Now we're stuck together, and our hatred grows stronger for each other.
And it tears me apart knowing you're fucked in the head,
And everything is all for you,
And fuck me for caring and sticking around.
Fuck you for holding me down.
We were the invincible ones.
What went wrong?

äntligen gör det inte ont längre, jag är lycklig :)

Kommentarer
Postat av: lisa

haha ja de var fan många som drack, alla som satt i bordet brevid oss gjorde då de ;P visst var du också på Nodo i torsdags? :)

2009-04-27 @ 12:16:52
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: lisa

haha ja jag tror jag såg dig i torsdags :) ja de kan jag tänka mig att de var!! haha nja vette fan om jag var de men de kändes då som de, allt snurrade typ och allt jag gjorde gick i slowmotion;> haha!

2009-04-27 @ 16:41:31
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: lisa

haha ja jag tror jag såg dig i torsdags :) ja de kan jag tänka mig att de var!! haha nja vette fan om jag var de men de kändes då som de, allt snurrade typ och allt jag gjorde gick i slowmotion;> haha!

2009-04-27 @ 16:45:11
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: lisa

haha de brukar vara en standard ;>

2009-04-27 @ 18:11:58
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kanske inte för dig;) Men de inträffar allt för ofta för mig, dock var de länge sen som jag var bakis!:> Jadu, jag mår hur bra som helst, bättre än på mycke mycke länge :) Hur är det själv? =)

2009-04-27 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0