bakis och nubbesallad

för jag är bakiis, ja jag är bakiiis och jag har nog aldrig varit såhär jääävla BAKIS! Skjut mig?
Mår dåligt som ett cp, så jävla full var jag faktiskt inte, förstår inte vad som hendeeE:P
Var inte så lyckat igår. eller var bra förfest trevligt osv men inte ute:P Var världens längsta kö till station så vi orkade inte gå in så vi gick till Olles där det kort sagt sög jag blev för full och fick för mig en massa saker, bra bark! :P

NÅJA:D
Nu ligger jag i min säng och kollar på tv, har ätit nubbesallad och var dumt eftersom jasg mår mer dåligt nu:P haha
Ska nog sova en stund innan det är middag hos issa med alla tjejerna och ett glas vin typ:) Sen ikväll ska jag nog hinna vara med erik också:)
Imorgon är det träning på morgonen med tobbe och sen är det fest igen? BUHUU, hur ska detta sluta? haha nej skämt =) jaja, ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0