det är fiiint ;D

Heej :D Åh så bra dag jag hade igår, perfekt förfest och jättebra ute på pentan och klockrent avslut - kunde helt enkelt inte få det bättre :)
Vi började hos Anna några brudar och sedan drog vi vidare till Pentan där man träffade på alla bra människor och som jag skrattade igår, många roliga händelser måste jag säga:D
Kvällen avslutades med söte, fick frukost på sängen idaaag =)) SÖTT! (fick det säkert för att jag inte träffar honom på en vecka efter idag:P haha)
Hmm, kring halv 2 fick jag skjuts till Malin och har varit hos henne hela dagen, nu har jag nyss ätit lite middag och lyssnar på musik :)
Ska till henne igen om en stund och då blir det att grilla :)

Har tagit några bilder från ls pixbox så lägger upp:)

 Anna, Malle och Ls :D

 hah bra posé, ögon och blekhet;D haha

 best friend=))

 Nina och Linnea =)

Ja jag hade verklgien sjukt roligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0