Fuck you, fuck you very, very much

kan it sluta lyssna¨på låten, lily allen-fuck you, är ungefär som get set go- i hate everyone ;D haha
Iallafall nu på morgonen har jag faktikst varit lite grinig:P
Har fått veta i helgen och senast igår att vi skulle ha frivilligt gym med innebadnygruppen och då tänkte ju jag "men soft, då sover jag längre och gymmar med tobbe när jag kommer hem från skell"
Jojo... Vi skulle visst ha nå jävla ledarskap med hela klassen och har man fått veta det? nehedå. som vanligt!
Bara för att man bor i pite? känn jag blir förbannad:P hehe

Iallfall så missa jag bussen för att jag var så arg.. När jag är arg på morgonen så kan jag ligga kvar i sängen och bara sparka omkring och skrika ungefär, hehee!
och nu går inte nästa buss förrän 13.45 typ, värt och fara på skolan då ens? Undra hur mycket frånvaro jag har sen förra veckan, den är ine nådig kan jag lova. har ju haft så sjukt mycket med körskolan så vad kan jag göra?
Nåja, tror jag ska traska ner på stan och vänta tills mina kompisar slutar, köpa nå hårfärg och kanske nå kläder:D puss

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anonym

haha:D ja kolla den, men oftast så blir man negativ först men sen så när de har lagt sig så brukar man ofta börja se fördelarna :) den är säkert jätte fin! Du måste skriva när du har sett den, så får vi väl se hur du känner då ;)

2009-04-28 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0