happyface :-)

Jo, just nu är jag glad och var väl sådär nyss:P
Men har varit en helt okej dag, har varit på skolan, körskolan och sett hockey med nå bojjngrabbar varav två av dom är inflyttade till stan :P

har fått veta att vi ska flytta också, alla som känner mig vet att jag gör allt annat än bor här ungefär men kändes inte okej det mamma sa.
En lägenhet, dock en 5a med över och undervåning, två inglasade balkonger och var tydligen fin.( sen vet man ju inte vad fin är för henne)  Men.... JAG VILL JU BO I HUS, hallå?!
Men mamma är inställd på sin sommarstuga och en stor lägenhet och är inte enkelt att övertala henne när hon är bestämd kan jag lova.
Nåja, ska iallfall kolla på den innan jag börjar sura "man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken" eller vad är det man säger?:p haha

Är iallfall glad ändå, går ju inte att vara annat när man får umgås med en sötis som gör en glad hela tiden :) puss



Kommentarer
Postat av: lisa

Visst är de skönt att man känner sig glad nästan hela tiden? :) Men så härligt att allt är mer än bra för dig också :> hörredu, lägenheten ni flyttar in i lät inte helt fel, fast jag förstår om du vill bo i hus :D

2009-04-28 @ 09:08:13
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0