Hej!

Har kommit hem från malle för en stund sen, har sovit hos henne igår efter en väldigt lyckad kväll:)
Vi satt på nodo och drack te,vin och grabbarna öl. Det var jag, malle, amanda, nina, elina, sofie, erik, fragge , anton, micke och plupp.
När nodo stängde drog vi till Fragge och spela tp och jag,malle å amanda vann över alla grabbarna, SÅ JÄVLA ÄGDA:D
Riiiiktigt rolig kväll:)

Idag ska jag jobba på wc och sedan festa, ska också bli riktigt skoj=)
Nu däremot sak jag göra klart det sista och sedan dra mig vidare.D

HAHA, du är ju ett skämt!

Kommentarer
Postat av: ROBIN LARSSON

DIN BARNDOMS KOMPIS HIHIHIHI

2009-04-26 @ 00:06:34
Postat av: ROBIN LARSSON

Vi har käkat stenar tillsammans hur kan du glömma? :(

2009-04-26 @ 00:07:04
Postat av: Anonym

haha men klart jag inte har glömt det Robin!!:D

2009-04-26 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0