helg :D

Ja, nu har jag helg, skönt faktikst :)
Har duschat och sprungit för en stund sen, orkade inte fara på korpen lika bra jag börjar med all styrke nästa vecka så jag tar de seriöst;D
Ska sminka mig nu snart och dra mig till backa där jag ska äta palt med mina kompisar, träffa gamla klasskompisar osv :D
Blir nog en fredagsfika sen, ska försöka få med mig davve och hans vänner på nodo med så dom får se en liten del av piteå;D

Får se vad som händer ikväll, ska iallfall vara med malle och amanda, kanske far till ante och är med när dom grillar där:)
Hejdå, ha en bra helg- puss! :D

 Lite suddig bild men sådär ser skorna ut från sidan :)

 ful bild men det bjuder jag på, är så glad dessa dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0