hello!

Nyss kom jag hem, från nodo igen:D haha Är så himla kul att få vara med kompisar hela dagarna, man får så mycket glädje och energi hade typ glömt hur det var.
Blir väl så när man inte tränar varje dag, men nästa vecka börjar träningen om för J.sandlund. Nämligen så att mitt nya liv börjar då, ska äta mat som David har bestämt vilken och hör och häpna träna fotboll! Är sjukt taggad :D

Iallafalll, ska snart på max en sväng och träffa några andra bland annat min boffe=)))
Hade körlektioner idag och faktiskt så gick det bra typ:O Jag och Ulrica klargjorde att det var en stor dag för Jossan! Nu måste det bara fortsätta så en liiiten stund till.
Jag fick ju mig ett par nya skor i helgen så tänkte visa dem nu, nåja ha en bra helg osv=) pöss!


Gick inte att lägga in bilden:S nåja, har precis kommit hem och haft det trevligt med mina kompisar:-) Nu ska jag lägga mig och ladda för en fullspäckad dag som börjar med träning på korpen, puss=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0