hemmahemmaheemma

Skulle gärna stannat någon extra dag eftersom det var så sjukt bra väder där, kunde gå omkring i shorts och t-shirt på dagarna :) miih
Nåja, det har gått sämst för oss men vi hade väl inte de bästa förutsättningrna heller sen att halva laget inte spirnger på plan är ju en annan femma.. SOm carre sa "dom är ju typ rädda för att bli svettiga" och så kan man fantro att det var Sedan att tränarna har förlärlek till öttrar och bodenspelare är ju kul också:P N¨åja:D
Har haft det bra ändå, har skrattat mycket=)

Kände faktikt itne för att uppdatera och ingen läser ju ändå, ska vänta på att mamma kommer hem så man får någon mat sen ska jag göra mig klar och vara med erik, hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser faktiskt, så du får inte sluta skriva:)

2009-04-06 @ 21:40:20
Postat av: Anonym

Jag läser också ;D

2009-04-07 @ 18:23:15
URL: http://carrestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0