I was wrong from the start

Hej :> Nu har jag nyss ätit middag, tänkte hoppa in i duschen har tillbringat mer än 2h på korpen, först ett spinningpass som tobbe höll i och sedan ett gympass där tobbe har gjort ett program åt mig och jag körde bröst, triceps idag och jag har redan ont:P Kommer fan bli biiifN om jag fortsätter såhär, 5 jävla bröstövningar kommer få muskelbröst istället för fettbröst, skämt osido, ni förstår ;)

HAr även haft körlektion idag och jag blir ju helt paralyserad när jag får köra snabbt allså "Nuuuu Josefin kollar vi hastigheten va" haha:P
Nåja, ikväll ska jag vara med emma tror jag får se vad  vi mer hittar på, hade tänkt plugga teori med så får se hur de slutar:P Nu- duschen puss=)

och hoppas att söte kommer hem imorgon, blir nog något vinglas då så lär väl ses hos liiiiiiii. heida:D
he taste like you only sweeter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0