it ain't hard to see, who you are underneath

Hej :) Jaaa, jag klarade teorin idag kan vi ju börja med, fyfan vilken lättnad! Trots att jag inte klarade repfaserna osvosvosv så fixa jag det!
Har ju dock moa boffe boström att tacka väldigt mycket. Sååå, tack gumman! :)

Hmm, ikväll har jag varit på nodo med amanda, erik och anton sen kom även malle förbi en sväng, riktigt trevligt :)
Nu gör jag absolut inte mycket, ligger tvärs över sängen och skriver, tänkte tvätta bort sminket osv. Kanske rent utav göra sig redo för sängen?
Imorgon ska jag åka bil med moffe! (boffe) till skolan, fan skönt å slippa ta äckelbussen!
Nää, heida nu ska jag prata med söte:)

Kommentarer
Postat av: Isabell

GRATTIS!!!

2009-04-22 @ 16:11:36
Postat av: jossan

men tack=))

2009-04-22 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0