its to bad but hey, thats me ;D

Heeej, egentligen borde jag sova nu men är verklgien inte trött och förstår inte hur det går till? Har sovit så lite inatt jämfört med vad jag brukar..
Iaaaaallfall, jag träna ingen fotboll idag.. Inte ens jag är förvånad, men är nämligen så att jag och erran har kommit på en bättre sak så  ska ringa några samtal imorgon så ska det lösa sig =))
Jag har iallfall gymmat och sedan varit med emma,hon har färgat mitt hår och vi har solat och saaatan vad jag brände mig, så går det när man inte har solat på jättelänge:P Jaaja, räkan imorogn då;D

Ska nog försöka sova nu så jag tar mig upp 05.45 och kan se ut som folk imorogn på skolan vilket inte har hänt det senaste halvåret:P

what goes comes around and you will see!

 
suddig och gammal bild, godnatt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0