Jag bara undrar.. ?

Hallå=) Nu är jag nyss hemkommen från ett styrkemix pass på korpen med Little LS :) Gick ändå hyfsat och jag känner mig trött i kroppen nu, hade träningsvärk innan jag for dit så nu imorogn kommer den vara dubbel!

Nåja, idag har jag bara haft idrott på skolan och sedan körlektion och shit mitt lov kommer inte vara ett lov det kommer vara körskolan varenda jäkla dag alltså:s jaja, är väl likest och göra bort allt annars kan jag ju kyssa körkoret hejdå:p
Hmm, något mer?
Joo, imorogn ska jag ut i Skellefte för första gångne med Boffe och Sandra, ska faktikst bli riktigt skoj. Får hoppas att det är bra drag;D Och tydligen så får man ett påskägg om man har något gult på sig och jag ska ha ett! haha
Nää, nu ska jag hoppas att någon hör av sig och kommer förbi, kanske söt? Never know annars ses vi ju inte på hur länge som helst.. JAJA =)
puss!


no, no, no you know it will always just be me honey ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0