my life would suck without you

Hej :)
Nu sitter jag på skolan, väntar på att medicinsk grundkurs ska börja och fick veta idag att vi fakitkst är ledig på torsdag och de känns underbart måste jag säga :)
Idag så var vi och gymma med innebandygruppen och som jag och emmy pumpa, snacka bra träningsvärk imorogn! haha, vi badade även efteråt, hur skönt som helst:)

Hmm, jaa igår var jag med pekkebooi, var trött nanting, längesen jag var så trött som jag var igår erik lyfte mig upp ur sängen typ och skjutsade hem mig och kan lova jag somnade på två röda, hade behövt sova några timmar till känner jag
Idag ska jag vara med Soffegiirl och emma ska också vara med hoppas jag :)
Jag, Sanna och Boffe köpte en svinball mössa i helgen ska ta kort på den så ska ni få se sen; )

 suddig och bra bild från skolan för längesen:P

 Saknar henke min björn som inte är på skolan idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0