ny dag, nya möjligheter.. eller?

Hej! Kollar på tv med mamma just nu, väntar på att emma ska komma om ett tag då ska vi feta som fan;D Mitt nya liv skulle ju böraj imorogon men tror jag är ovän med han som skulle säga vad jag sak äta så får se hur det slutar:P

Igår var allt lite till och från, ibland hade jag jättekul och ibland ville jag skjuta någon, gjorde en dum sak som jag ångrar och sa många dumma saker som man skulle vilja ha osagt. Slog någon gjorde jag med, men det ångrar jag inte utan det var välförtjänt:)
Idag vaknade jag och erik kring 1 kanske? SKulle ju egentligen jobba på wc men jag hade då för de första ställt min klocka på lördag och det är ju söndag idag så blev svårt:P Sen har jag legat i fosterställning hela morognen och mtt så sjukt illa, erik har lega å skratta åt mig:p jaja :D
Fick skjuts hem kring 4 kanske? Nu ska jag vänta på emma och sådär =) Hade bra! puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du hade ju då en fyllehicka som hette duga i natt när vi åkte hem :)så, nu har jag lämnat en kommentar som jag lovade! ;P haha!

2009-04-26 @ 18:44:27
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0