oh, Pardon me I thought I knew you

Hej! Nu sitter jag på skolan, ska snart ta bussen in till stan och till körskolan men vet ni`? JAG HAR GLÖMT MIN PLÅNKA. fan bark! Skulle betala körlektioner idag och har den hemma fullt med pengar, jo jajjemän! Just my luck :)
jaja, löser sig säkert :)

Vi spelade fotboll idag på idrotten och det var inet kul i sig för vi förlora och endel är ju kassa men kjust dedär med en fotboll var underbart! Måste fasen börja om, kanske ska söka sig till öjebyn där det inte är riiiktigt lika seriöst som i de andra lagen, jag är ju ingen stjärna precis:P haha
Iallfall när jag kommer hem ska jag och träna sen måste jag förbi kvarvallen och se vad jag sakgöra i helgen när jag är läktarvakt? haha
Ikväll ska jag förbi pappa och ha nå prat och om de inte blir för sent vara med sötee =)
jaja, hejdå! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0