så du misslyckades, tror du jag bryr mig?

nej inte för fem öre bryr jag mig :)

Men hej:) Nu är jag hemkommen från en filmoch grillkväll hos Malle, eftersom det blev en liiiiten powernap hos henne så blev jag pigg nu när jag kom hem, typiskt :P
Trodde jag skulle ha körlektion imorgon men upptäckte nu att jag inte alls hade det så känns otroligt skönt att slippa vara tvungen att åka till skellefteå imorgon, men blir att plugga massa äckelteori hemma eftersom jag itne ens gjort en  enda fas och det iiiinte är länge kvar nu;P
Hela min vecka är planerad kan jag säga så kommer då inte ha brist på att göra något, körskola, träna och kompisar varje dag, kunde ju haft det bättre men dumt å klaga:P

Nej nu ska jag se tv och sova, ögonlocken börjar få det jobbigt, godnatt :)

och du, jag kunde inte bry mig mindre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0