så snurrar du min värld :))

hej mina kära vänner :)
Nu är jag just hemkommen från ett combopass på korpen med tobbe (45min bodypump + 45min spinning) jag dör så lökigt det var, trodde jag skulle svettas ihjäl. DÖKTIG PÅ MIG en fnuf och en feft på den;D (tar bort s:et så det är egentligen snus och fest:P)


Anyway, igår var jag med mina kompisar hos issa och åt middag, spela kort, dansade och sjöng. Jag och anna hade ett uppträdande till spice girls låt who do you think you are;) Om ni kollar på min facebook så får ni se! HAHA:D

Ikväll är det fest, tjejfest och kanse får smyga in ngn karl och sedan utgång och jag sak nog sova med en sööt:))

tja, något mer? Nä, måste hoppa in i duschen ska nämilgen och fira min halvbror som fyller 23 på hans gruppboende så Grattis Jeffery :)


du frågar mig hur det ska bli med oss om jag har bestämt mig än, men jag vet inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen


kom i kom i kom i mina fantasi jag vill flyga bort med diig :D känner mig nollställd ensam igen känner mig avklädd utan en vän!  -TED GÄRDESTAD! <3

 jag och världens bästa boffe=)

 en av mina bästa killkompisar Pär Nyström :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0