skam den som ger sig

Hej!:) Ikväll har jag varit med Emma och har även hunnit med en springtur :) Vi kollade tv och pratade skit som vi oftast gör, nölleemma;D
Imorgon ska jag till ume kring 12 så hade tänkt vakna 10 så hinner man med att duscha och piffa till sig lite så man kan göra ett någorlunda bra första intryck iallfall:P

Hade tänkt tända ljus och ha lite mysigt med en bra bok alldeles nyss faktiskt meeen, jag hittade ingen bra bok trots att mamma har HUR MYCKET BÖCKER SOM HELST, sen orkade jag inte tända ljus heller för jag måste ju gå upp ur sängen och blåsa ut dom också vilket är rätt jobbigt;P ( jag är fruktansvärt lat, kan ta mig upp till 3h att gå och kissa trots att jag håller på att kissa ner mig)
Meeeen, ikväll har jag varit glad eller nyss kom den största lyckan, tänk att så lite kan göra en så glad, ett ynka sms. puss på diiig :)
Imorgon ska jag vara bra också!


 jag låg först av alla som bowlade på hela stället, vad tycks om det då? ;)

 love it, nu gäller det babyy (klubban)

Kommentarer
Postat av: Boffe

Joffan nu ska vi fan kämpa ihjäl oss!

2009-04-15 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0