snus och tuggummi

Jag säger då det, tror jag juder bort hela min snusdosa på en skoldag, undra hur många snusar vallsson, tim, jon osvosv har fått? ja inte är det då bara en inte.
Och tuggummi äter jag som godis:P haha

Iallfall, är på skolan nu ska snart vidare till stan och ha körlektion, den igår blev inställd och sen ska jag hem:)
Blir att gymma idag med tobbe och sen ikväll har jag fotbollsträning men är prat om att jag ska följa bäx å moa till ume för att kolla på jbskolan där så får se om det blir så istället.
På valborg vet jag inte riktigt vad som händer ännu, tror det blir hos issa med nå folk och bara grilla osv, riktigt trevligt tror jag det blir :)
Jaaja, ska avrunda nu=) Om man skulle få träffa sööte lite kanske? Hade ju itne skadat :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0