so tell me now, if this aint love then how do we get out?

Heej =)
Nu håller jag på att packa och sådär har nyss dragit på mig min rosa mjukisdress som jag ska åka i;D
Idag har jag vart med malle och petter ,vi har färgat varandras hår och det blev faktikst bra :) Är inte orange i hårbotten nu, utan mer brunröd aktig, smälter in i håret riktigt bra :)

Nja hade väl inte så mycket mer att säga ska på ica och handla nu, funderar fasen på om jag ska sola är så fruktansvärt vit! Tror jag gör det fick pengar av farmor min :]]
Nää, hejdå :D

Ha det jättebra här hemma för jag ska ha grymt skoj nu och ska spela innebandy som aldrig förr, är grymt jävla taggad =)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0