tråkiigt

Var kommer du ifrån?
Från Piteåå
Heter?
Josefin Sandlund
Hur gammal är du?
18 år
När fyller du år?
13 januari
Tycker du om någon just nu?
verkligen :)
Jag samlar på?
njaa, inge speciellt
Gröna eller röda äpplen?
beror på måste jag nog säga:D
Vilken tid gick du upp idag?
Kring halv 1 tog jag nog det stora steget, trodde jag skulle dö så löpte tillbaka till sängen och låg i fosterställning i 3h typ:P
Har du sovit i din egna säng inatt?
Nej, det har jag inte :)
Har du sovit ensam inatt?
Nej, med erik
Har du strumpor på dig nu?
neppp:D
Hur svarar du i telefon?
hallå, hej, hej det är josefin osvosv:P
Vad ska du göra ikväll?
Jag ska vara med emma och prata om gårdagen:D
Vad ska du göra imorgon?
vara i skolan, körskola och träna
Var vill du bo när du blir stor?
jag vet faktiskt inte. stockholm, göteborg och sedan tillbaka till piteå
Vad vill du bli när du blir stor?
personlig tränare, sjukgymnast eller psykolog
Är det okej att gråta?
självklart!
När grät du senast?
igår kanske?
Vilken årstid tycker du bäst om?
sommaren
Laddar du ner musik och filmer från internet?
Nej
Skulle du göra om du vann en miljon?
skulle dra från staaaaaaaan
Bär du glasögon eller linser?
inget av det, men är i stort behov av både och!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
nej, inte det minsta
Har du piercingar?
tagit ut ur naveln, i öronen men använder aldrig öronhängen
Har du tatuering?
nej men ska ha!
Vill du gifta dig? 
det vill jag nog 
Vill du ha barn?
ja, senare
Solar du ofta?
njaa, inte nu längre
Är du bra på att laga mat?
helt värdelös
Gillar du att dansa?
skitkul!
Vilken är din favoritglass?
mjukglass!
Tror du på ett liv efter döden?
nja jag vet inte riktigt
Bor dina föräldrar tillsammans?
nix
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska.
Vilka hårfärger har du haft?
alla möööjliga färger:P
Är du beroende av något?
min telefon och mina kompisar
Röker du?
Nej
Senaste låten du hörde?
Iam the one and only ;D
Vad gör du på helgerna?
heelt olika. just nu kompisar och fest:P
Vem kramade du senast?
erik =)
Saknar du någon nu?
Njaa, eller jo skulle ju inte vara dumt att få vara med dig.
Vem ringde dig senast?
emmagirl =)
Var du glad igår?
till och från :)

Jag gjorde denhär igår och hade den i utkast så ni får den nu:P pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0