vad var jag intresserad av ens?

Hej, jag är trött, mår illa och undrar hur denna dag kommer sluta:P
Kom hem 1inatt och hade sjuuuukt svårt att somna och skulle upp 05.45, grejen var den att jag vaknade 05.13?
Är typ orolig över något eller nå? Nåja, är väl bara att gilla läget. Dock, hade detta varit en vanlig dag så kan jag lova att jag hade varit hemma, men nu är det ingen vanlig dag och jag måste fara på riskettan utbildningen, körlektion och plugga teori som ett cp.
Bläää vill bara ha kvar sötes mjukisbyxor på benen och lägga mig och sooova..Det som känns mest jävligt är typ körlektionen, undra om jag ska anmäla bort den:P

NÅJA:D Hade en bra dag i ume igår, åt mat, spela innebandy och så :) Får se hur nästa säsong  blir nu.
Ikväll ska jag sova någon timme, träna och vara med Emma:) Ha en bra dag, själv så lär man ju vara död:P
hejdå =)

(jag är dock glad ändå, pusse!)

You had me crawling for you honey
And it never would've gone away no
You used to shine so bright but I watched all of it fade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0