ville inte, borde inte, skulle inte- JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE!

jo jag bryr mig som fan just nu, varför kan jag aldrig göra någit i tid? Jag skulle göra teori idag, tror ni jag har gjort nå? nä och när har jag provet, jo snart. BRA BARK! :) lovely kan älska mig själv.
Tror fasen det är så att när jag får alldeles för mycket på en gång då ork jag ingenting för just nu har jag inte bara en sak jag måste göra och tänka på utan 20, minst!

Imorgon ska jag iallfall till skellefte och har körlektion och ska göra minst två faser... Seeeeen blir det träning för halva slanten, onsdag ska jag till umeå på hemligt uppdrag:P
sen körskolan osvosvosvosv.
nä blä, har ingen ork just nu:P ofta jag saknar någon ens? något hände, vad heeeeeende me josse, skulle hon någonsin sakna någon? tydligen :P heida

Kommentarer
Postat av: boffe

Joffe faknar alltid boffe, å boffe faknar allid Joffe :) <3

2009-04-14 @ 18:27:15
Postat av: Joffe

heelt rätt boffee:))))

2009-04-14 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0