weiiiiii=)

åh, jag är så glad:) jag döööööör, hur kan en människa vara så söt? Jävla puss på dig sötis!




Iallfalllllll, ikväll har jag varit på nodo med amanda och emma sen satt johanna och emelie med oss okcså en stund, kring 9 kom söte hit och nu for han för en stuund sen.
Men, jag är jätteglad, verkligen :) Pusssss!

- men kan du inte bara putta ner mig?
jag- nää..
-ja men jag kommer ju aldrig fara annars
jag- nä?

tyst ett tag

 börjar sjunga-
kan man älska nån på avstååånd,
ja det skiljer många miiil.
Mellan mig och den jag älskaar,
flera timmar med en biil

JA NOG ÄR DU DÅ LEJD! =) pöss och sov gott folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt fräscha tjejer på bilden ;)

2009-04-23 @ 00:01:17
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

men självklart anna ;D

2009-04-23 @ 06:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0