what a feeling

HEEEEEEEEJ :D Ännu glad, känns så himla skönt :)
Idag har det varit en mycket mycket mycket bra dag samtidigt som den varit lång!
Började med skola fast vi hade företag för en dag fast våran grupp gick och fika på waynes och sen till skolan åt lunch;D haha
Nåååja, hade körlektion och faktikst så kunde jag köra den satans bilen nu, hur kul som helst :) Hade teori sen och det var mindre kul, nåååja.. :P
Erik for härifrån för en stund sen, och Malle har varit här också men hon kom och for tidigare :P hehe

Nää, imorogon åker jag till Nyköping med länslaget och ska spela läns SM, ska bli rikigt kul =) Nä nu ska jag och min lycka lägga sig i sängen och se tv :)

your lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0