whats the name of the game?

Heej. Nej jag vet inte heller vad jag gör vaken nu, är förvirrad.
Iallafallllll, ska ju upp om knappt en timme eftersom jag ska på körlektion men kan lova att jag tror det blir sjukanmälning  och sen står inte lektionen ens på schemat på körskolan så vette fasiken om jag ens har någon?
Blir nog bra eftersom jag varken mår bra eller kommerköra bra eftersom jag kommer vara heeeeelt borta.
Somnade ändå tidigt men vaknade kring halv3 av att de ringde så har pratat i telefon i någon timme. Känns värt det :)

Ska ju ut i Skellefteå nu idag eller imrogon:P Får se hur det blir dock för känner mig inte kry faktiskt, och skulle kännas dumt om man skulle bli sjuk nu på lovet när jag har så grymt mycket.
Hmm, är lite irriterad också, varför ska jag höra av mig ens? döööööööööööööööööhhhhhhhhh jaja, hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0