you are so much better than me

heej. nu har jag nyss varit ute på en promenad, ibland när det är mycket man irriterar sig på och om man är sur så är det ju underbart. Sen att världens sötaste ringer en för att bara kollar hur man mår samtidigt så kan de ju inte annat än bli bra. du är så bra!

Ikväll har jag gymmat och varit med min emma=) Imorgon ska jag på skolan, körlektion, gymma, träna fotboll ( :o ) osv;D
Är faktiskt kul att det är fler å fler som läser min blogg, välkomna:D 
För övrigt!! Jag köpte en rosa klänning idag, det står rent Jossan på den sak ni veta. Har kollat på den ett tag och idag small det till, skitnöjd!
jaja, godnatt :)

 dock så ska jag inte ha banden=)

and I think you should know this,
you deserve much better than me.

 

Kommentarer
Postat av: HannaH

jätte snygg!

2009-04-28 @ 23:33:41
URL: http://hannahli.blogg.se/
Postat av: josse

thäänks hannah=))

2009-04-28 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0