don't think I know you, don't think I ever will

Godmorgon! :)
Vaknade för kanske 45min sen, är trött ännu men ska iväg och måla så är bara att ladda om:P
Målade heeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen igår också. Mådde inge bra alls sedan, tror jag hade feber kände mig hängig och mamma sa fakitskt att jag "kändes lite varm" hehe:P

For och slappa med erik, orkade inte på mig något annat vet inte om det var så smart för som han var uppe i varv å lejd å allt vad han var. Trodde jag skulle gå under, men där kring 23.15 somnade han som ett litet barn, tror aldrig erik har somnat så snabbt när han sovit med mig:P
Jag själv somnade kring 1 kanske, såg tv :)

Nåja,idag blir det måla och sen träning och möte :) ha det så bra! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0