Hejhej hemskt mycket hej

Äntligen så kunde jag somna om efter att erik for imorse, skönt å få sova som  vanligt :) Vaknade 20 över 9 och såg att de var bra väder ute men vad jag har förstått så är det inte alltför varmt, hade tänkt gå ut och lägga mig på altan med boken som jag läser:)

Idag vet jag faktiskt inte alls vad som händer, mår sådär i halsen och har fått hostaoch blivit lite förkyld men är ju ändå på bättrningsvägen då febern är borta :)
Imorgon börjar våran cup men jag ska nog mest troligt inte vara med eftersom jag är såhär och inte har tränat på hela veckan... tråååkigt!
Nåja, nästa vecka ska jag träna så de bara sjunger om det! :)

Nu ska jag fortsätta att försöka få tag i mina sovande kompisar däremot. Heejdå :)pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0