helloo

Ooh, borde gå ut isolen. Ska faktikst göra det alldeles snart:)
Igår var jag med erik heeeela dagen :) Först for vi på hammenviken med anton, dock så var vi inte där förrän 2kanske, men alltid något!
På kvällen tog vi det bara lugnt och såg tv. Erik började nämligen om och jobba idag och jag börjar ju med alla tränigar och flytten nu så lär ju inte se så mycket av min sötis:/

NÅÅÅJA: D Är ju ändå innebandy nu, och den drar igång på riktigt och jag är så sjukt taggad! Som det ska bli roligt:)
Har träning hela veckan och fredag lagfest i byske och lördag fyller min man 20år :) Måste även fara och köpa presenter åt honom så om man skulle göra det istället kanske?

Jaaja ha det så bra :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0