hjälp

usch så hemsk dröm jag drömde! Fyyyfan, den slutade aldrig fast jag vaknade och somna om, lipa som ett barn när jag vakna:P haha

Iallafall.. har haft dagis på skolan i veckan ledig 2/5 dagar och slutat tidigare än tidigast och inte haft någon lektion?
Igår var det idrott i tjaa en timme kanske, jag var dock inte med och sedan såg vi landskampen mellan sverige-finland p15 där sverige vann med 3-0 sen sluta vi =)
Jag for då hem till pite eftersom jagh glömt mitt pencillin hemma.

Erik bjöd på middag, en sallad på ängeln- hur gott som helst! Sedan var det jääättelugnt, erik sov och jag såg på tv å var dek jag med.
Väntar bara på att han ska bli sjuk men de kommer aldrig. Klart det adlrig går över när hna inte heller tar de speciellt lugnt, och def inte på helgerna. jaaaaaaja =)

Är ju cup i helgen som jag inte ska spela, ska försöka ta mig till umeå imorogn, är inte så kul att köra 30mil själv kanske men det ska nog gå att lösa :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta sen frukost för jag är hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0