hjärta

Hej! Först ska jag bara säga Grattis LInnea! äntligen 18år ;)
Ringde henne imorse och sjöng med min fina morgonstämma, hoppas hon blev glad :]

Ska snart brja rulla mot skellefte, känns surt å behöva vara där på morgonen då vi ska ha idrott å jag inte ens ska vara med? värt? nä :P
Ikväll är det träning, dock så ska ju inte jag träna men ska iallafall fara dit å träffa tjejerna å avundas dem som får träna.

Igår var jag, erik, jocke och th på bio och såg den nya beck filmen som inte alls var så tråkig =) Gunne är ju köööng!
Dock så funka itm itt kort där så jag var tvungen å hämta ut pengar å då fanns de inga 100lappar så var tvungen att ta ut 500 och jag HATAR att ha lösa pengar, tar slut på två sekunder typ, plus att jag fick en femhunka av pappa nyss å den är ju garra slut på två röda den med :P

Nä, nu ska jag börja göra mig klar. Är ritkgit trött idag faktikst.

Kommentarer
Postat av: Ls

Klart jag blev gomman! Det var jättefint! :) blev superglad ;D har inte läst din blogg förrens nu!

2009-08-30 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0