höhö

blev inte ritkigt så att jag sov må-fre. Men  sov i skellefte må-ti. Igår hade vi träning fröst löpning och sedan innebandy, jag dock fixa inte mycket mer än löpningen pga halsen. Måste kolla dedär, går ju inte att vara sjuk när man tränar hela tiden.

Erik kom igår för att kolla på lägeneheten så jag åkte hem med honom vilket jag är så glad över! Nu ärdet två nätter kvar att sova själ och i skellefte.
Idag ska även amanda och malle komma så jag åker ner med mamanda :)
Ikväll är det även träning och jag ber till gud att halsen håller, ikväll var det prat om mys med lisa,rebban och marri :)

Imorogn är det skolaaaa, vet inte ritkigt vad jag tycker.. Blir nog skönt ändå med tanke på att jag gör naaada på dagarna så kommer helgerna snabbt :)

Fredag ska jag försöka styra ihop något med mina tjejer, kanske en middag och lite mys?

Lördag ska jag coh erik till hans stuga vilket jag ser fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0