I guess I was wrong

what can I say, what can I do?


Hellohellooo! :)
Nu har jga nyss dushcat för en stund sen, kan inte bestämma mig för vad jag sak göra ikväll. Inte fest iallfall:P Men antingen blir det att fara till rosvik, eller moa å bäx, eller följa Ida när hon ska festa. hmm..

Nåja! Idag for jag erik å anton till Lule för att jag skulle hoppa bungyjump och SOM DET VAR ROLIGT! Fyyfan :)
När vi kom hem for jag och erik förbi hans syster på vitsand. Varför är det alltid så att barnen oftast inte vill träffa sin morbrors/farbrors flickvän? tror aldrig jag varit speciellt populär första gången jag träffar barn, kanske löser sig ;D
Har även varit och ätit hos far min, fick även träffa John som jag vuxit upp med och de kändes så bra :)

Hmm, något mer?
Skulle ju sova själv för någon natt sedan. Vaknade 3av att min kära pojkvän ringer och säger att han ska sova hos anton (som han redan hade sagt) sedan ringer han 15min efter och ber om hämtning, nog är du allt gullig du :) puss på dig!


Jo, Rebban! Jag flyttar nog snart, vet faktiskt inte när man får så dålig info ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0